utorak, 27. prosinca 2011.

OK

... a sada s time treba živjeti.
Bolest s tisuću lica, netko je, negdje rekao.
Slažem se, dodala bih još koju nulu, ali onda ne bi tako "zvonko" odjekivalo.
Nakon što je more web stranica iza mene, pročitano, pročačkano, pročeprkano, nekako sam se okrenula, alternativnoj medicini, jer vezano uz MS tradicionalna medicina ne nudi ništa posebno. Malo hormona da, ako se hoćete boriti sa svim tim silnim nuspojavama ...
Ne znam što bih rekla, nisam ništa niti dobila, od terapije - u bolnici mislim.
Za koji dan posjetit ću dr. Brinar, klinika Genesis, pa ću vidjeti što će ona imati za reći.
Trenutno pijem čajeve koje mi je prepisao dr. Mataić, naturopat, koji mi redovno, svojim VEGA testom, u tijelu nalazi nove mikroorganizme koje valja pohvatati, oslabiti i uništiti ;)
Također planiram otići i Domanićevom najboljem učeniku (zaboravila sam kak se zove).
Vidjet ćemo ...
Uglavnom, ne mogu se sjetiti, na vrhu jezika mi je, samo što nisam, sad ću... i kad bih se mogla sjetiti još prikladnih "kak se zove" napisala bih i to ili tu riječ ...
Javim se s novim "kak se zove" ...

Nema komentara:

Objavi komentar